Obchodní podmínky

obchodní společnosti Lenka Rožcová

se sídlem Čechovská 125, 26101, Příbram

identifikační číslo: 69373884

zapsané v obchodním rejstříku vedeném na Městské úřadě Příbram, 321102

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.KytkyAžDomů.cz 

platné od 01. 01. 2017

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Každá objednávka je považována za přijatou až v momentě když:

  • obdržíme platbu na náš účet
  • po akceptaci platby přes platební bránu GoPay
  • Objednávka může být bez udání důvodu ze strany zřizovatele zrušena. Objednavatel bude o této skutečnosti informován.

 

ZPŮSOBY PLATBY OBJEDNÁVEK

1. PLATBA ONLINE PŘES GoPay

V případě vytvoření objednávky a jejím potvrzení Vás systém automaticky přesměruje na platební bránu, kde zadáte potřebné údaje pro platbu online. Po potvrzení platby Vám bude na Vaši emailovou adresu uvedenou v objednávce zaslán email o stavu platby. Tento způsob platby je nejrychlejší a probíhá většinou okamžitě. Všechna data jsou diskrétní a zabezpečena.

 

2. PLATBA PŘEVODEM Z ÚČTU NA ÚČET

V případě platby převodem Vám budou na emailovou adresu kterou uvedete v objednávce zaslány údaje k platbě převodem. Objednávku považujeme za přijatou až v momentě, kdy máme celou částku připsanou na našem účtu.

 

 

KAŽDÁ ZÁSILKA OBSAHUJE

  • produkt dle Vašeho výběru
  • přání, vzkaz (v ceně produktu, musí být vyplněn text v objednávce)

 

ZA POZDNÍ DORUČENÍ ZÁSILKY NERUČÍME V TĚCHTO PŘÍPADECH 

  • jsou-li neúplné informace o doručení zásilky zejména kontakt a adresa pro doručení
  • v případě že nezastihneme obdarovaného nebo objednávajícího na uvedené adrese
  • pokud je na vině neočekávané zhoršení dopravní situace

 

DALŠÍ INFORMACE

Doporučujeme, aby byly květiny po předání seříznuty na stoncích o cca. 1 cm a dány do vázy s čistou vodou a  s výživou. 

Je možné, že dodané kytice a doplňky se mohou mírně lišit od produktů uvedených na našich stránkách, v případě náhrady zboží, dbáme vždy na to, aby se zásilka co nejvíce podobala Vámi vybranému produktu. V případě náhrady ve větším rozsahu vás vždy budeme předem informovat, v případě, že se nám nepodaří vás zkontaktovat, budeme předpokládat, že se změnou souhlasíte. Vzhledem k bohatému sortimentu, který naše provozovna nabízí, dochází ke změnám velice zřídka, v případě, že z jakýchkoliv důvodů nebudeme moci objednávku vyřídit, peníze Vám budou vráceny a o nevyřízení objednávky Vás budeme informovat.

Garantujeme, že veškeré Vámi uvedené informace na stránkách www.KytkyAžDomů.cz jsou diskrétní, nebudou dále šířeny ani nijak zneužity.

Vazby na fotografiích jsou pouze orientační a jejich obrázky ilustrační.

Bonboniéra, kterou si vyberete se může lišit z důvodu skladových zásob, ale vždy bude nahrazena srovnatelnou a ve stejné cenové relaci.

Fotografie dárkových předmětů jako jsou plyšové hračky, lahve vína atd. jsou pouze ilustrační, mohou být nahrazeny stejným druhem zboží podobného vzhledu ve stejné cenové relaci. 

Objednávky přijímáme minimálně 24 hodin před doručením, a to v pracovní dny. Veškeré objednávky s expresním doručením, nebo objednávky odeslané méně než 24 hodin před doručením či o víkendech a svátcích, si prosím vždy telefonicky ověřte. Není však zaručeno přijmutí objednávky ani kompletní sortiment, proto může být objednávka bez udání důvodu zrušena. Zákazník však o této skutečnosti bude vždy informován. V případě, že nebude adresát zastižen na uvedené adrese a nebude možné ho kontaktovat telefonicky (objednavatel neuvede do objednávky tel. kontakt na příjemce), pokusíme se kontaktovat objednatele. V případě, že se nám to nepodaří, bude zásilka odvezena zpět na pobočku. Objednavatel bude informován o adrese uložené zásilky, kde si ji bude moci vyzvednout nebo si zaplatit další dopravné na místo určení.

Telefonická podpora +420 723 482 069 je k dispozici každý všední den. Objednávky, které mají být doručeny o víkendu musejí být objednány nejpozději v pátek. Pokud tomu tak není, jedná se o expresní doručení a objednávku si musíte nejprve telefonicky ověřit.

Velikost kytic se liší počtem květin v kytici, ne rozměry v cm.

Vámi zadaný čas doručení je pouze orientační. Ve dnech s vysokým nárůstem objednávek (MDŽ, Valentýn,…) nemůžeme garantovat čas doručení. 

Pozor, alkoholické nápoje lze nakoupit až po dosažení 18 let! Vložením alkoholického nápoje do košíku tedy potvrzujete, že vy i příjemce zásilky je plnoletý. Při doručení zásilky bude provedena kontrola věku našimi kurýry. Pokud nám to nebude umožněno, nebudou Vám být alkoholické nápoje předány!

 

1. ZÁKLADNÍ POJMY

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv o koupi zboží uzavíraných společností Lenka Rožcová s jejími zákazníky.

 

1.2 Prodávající je společnost Lenka Rožcová, IČ 69373884, se sídlem Čechovská 125, Příbram, 26101. Prodávající je provozovatelem kamenných prodejen a internetového obchodu (e-shopu) s květinami a doplňkovým zbožím.

 

1.3 Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která na základě objednávky kupuje zboží a popř. požaduje jeho dodání příjemci na určené místo.

 

1.4 Příjemce je fyzická nebo právnická osoba, které je prodávajícím, podle objednávky kupujícího, dodáno zboží na určené místo.

 

1.5 Dopravce je společnost, která se zabývá profesionální přepravou zásilek. Může být také zajištěna jiným způsobem, který vždy zajišťuje prodávající. Vždy se však jedná o přepravu, při níž nedochází ke snižování kvality květin.

 

1.6 Seznam a ceník zboží a služeb je veden na internetových stránkách prodávajícího www.KytkyAžDomů.cz.

 

2. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ A SLUŽEB

Objednávku zboží a služeb lze učinit těmito způsoby:¨

 

2.1 Elektronicky, on-line objednávkou na portálu www.KytkyAžDomů.cz. Po odeslání a zaplacení objednávky je kupujícímu e-mailem zasláno potvrzení o přijetí objednávky. Kupující je povinen potvrzení o přijetí objednávky zkontrolovat, v případě zjištěné nesprávnosti nebo neúplnosti údajů, zjm. o předmětu objednávky nebo adrese o místě dodání neprodleně kontaktovat provozovnu společnosti Lenka Rožcová, na tel. +420 723 482 069, nebo emailem a údaje opravit. Na pozdější reklamace z důvodu nesrovnalostí v objednávce nebude brán zřetel.

 

V případě zájmu o zaregistrování do databáze věrných zákazníků společnosti Lenka Rožcová stačí kliknout na tlačítko „Odebírat novinky" při objednávce. Registrovaným zákazníkům mohou být zasílány výhodné akční nabídky zboží. Registrace do databáze věrných zákazníků však není podmínkou objednávky.

 

2.2 Telefonicky na tel. čísle +420 723 482 069. Při tomto způsobu objednání zboží je nutné jej zaplatit předem již zmíněnými způsoby.

 

2.3 E-mailem na adrese objednavky@kytkyazdomu.cz Do předmětu e-mailu napište: OBJEDNÁVKA KVĚTIN. V textu e-mailu uveďte: 1. Specifikace zboží; 2. Způsob odběru zboží (osobní vyzvednutí nebo zaslání příjemci, do vlastních rukou příjemce); 3. Údaje o kupujícím (jméno a příjmení osoby nebo firma vč. IČ, adresa místa bydliště nebo sídla firmy, telefonní číslo); 4. Údaje o příjemci (jméno a příjmení osoby nebo firma vč. IČ, adresa místa bydliště nebo sídla firmy, patro, číslo dveří, telefonní číslo); 5. Požadovaný čas dodání zboží. Při tomto způsobu objednání zboží je nutné zaplatit jej předem, a to na provozovně jeden den před datem dodání.

 

Příklad specifikace zboží: Pro koho je kytice určena (žena/manželka/dcera/muž), k jaké příležitosti je kytice určena (narozeniny/promoce/smuteční/apod.), druh a počet květin (růže, 9 ks/různé květiny – ne růže, 9 ks/apod.), barevnost, velikost a tvar kytice (barevná s převažující růžovou/velká/kulatá/apod.), hodnota, text přání.

 

Výběr kytice z nabídky e-shopu: do objednávky napsat název kytice (číslo), velikost, počet kusů a text přání.

  

3. DODÁNÍ ZBOŽÍ

Objednané zboží lze dodat těmito způsoby:

 

3.1 Dodání zboží odesláním příjemci – v rámci ČR.

 

3.1.1 Při dodání zboží odesláním příjemci prodávající odesílá zboží příjemci určenému kupujícím do místa určeného kupujícím.

 

3.1.2 Dopravce přepraví zboží na sjednané místo a vydá ho příjemci v přepravní lhůtě. Informace o místě, příjemci a přepravní lhůtě předává dopravci prodávající na základě objednávky kupujícího.

 

3.1.3 Příjemce musí být v přepravní lhůtě přítomen na sjednaném místě. Není-li příjemce přítomen, může dopravce vydat zboží i jiné osobě, která se nachází na sjednaném místě. Toto neplatí, pokud si kupující v objednávce písemně vymíní, že zboží musí být předáno příjemci do vlastních rukou. Dopravce ověří totožnost příjemce pouze ústním dotazem, není povinen zkontrolovat totožnost příjemce dle osobních dokladů.

 

3.1.4 V případě, že příjemce odmítne zboží převzít nebo že zboží nelze doručit, a to zejména z důvodu nepřesné nebo neexistující adresy, nepřítomnosti příjemce ani jiné oprávněné osoby, které by bylo možno v souladu s těmito obchodními podmínkami zboží v místě doručení předat, je dopravce povinen neprodleně informovat kupujícího nebo prodávajícího a vyčkat sdělení dalších instrukcí. Cenu za plnění dalších instrukcí hradí kupující. Nebudou-li další instrukce dopravci sděleny do 10 minut nebo nebude-li možné tyto instrukce splnit, dopravce přepraví zboží zpět prodávajícímu. Povinnost dopravce doručit zboží je tak splněna vrácením zboží prodávajícímu.

 

3.1.5. Při nezastižení příjemce na kupujícím určeném místě, lze provést opakované dodání zboží. Bylo-li nedodání zboží způsobeno vinou kupujícím poskytnutých chybných nebo neúplných údajů v kontaktech na příjemce, bude opakované dodání zboží provedeno, po doplnění kontaktních údajů na příjemce a úhradě poplatku za opakované dodání zboží (viz. platný Ceník dopravy na konci této stránky), v nejkratší možné dodací lhůtě. Poplatek lze uhradit osobně nebo bankovním převodem po zaslání faktury. Kontakt na příjemce lze doplnit telefonicky na č. +420 723 482 069. V případě, že kupující neuhradí poplatek za opakované dodání zboží či nedoplní kontaktní údaje na příjemce do 24 hodin od vyrozumění o nezastižení adresáta, bude objednávka považována za vyřízenou, přičemž se kupní cena ani poplatek za dodání kupujícímu nevrací.

 

4. PŘEPRAVNÍ LHŮTA

 

4.1 Dodání zboží je prováděno dopravcem či jiným způsobem, jaký prodávající uzná za vhodný.

 

4.2 Pokud je zboží objednáno s předstihem, dodání odpovídá požadovanému dni dle objednávky. Čas doručení nemůže být zaručen a je brán pouze jako informativní. Jeho nedodržení tedy není bráno jako důvod pro reklamace.

 

4.3 U objednávek s brzkým dodáním (méně než 24 hodin před doručením) je zboží dodáno po telefonické dohodě, jelikož se jedná o expres doručení.

 

4.3 Doručování v nočních hodinách je poskytováno pouze po předchozí domluvě.

 

 

5. PLATBA OBJEDNÁVKY

 

5.1 V případě elektronické objednávky platební kartou on-line či jinou platební metodou přes platební bránu GoPay.

 

5.2 Platbu převodem na účet lze uskutečnit na účet uvedený v objednávce. Objednávka bude odeslána až po uhrazení.

 

5.3 Zpracování objednávky bude zahájeno až po obdržení platby.

 

5.4 Celková cena objednávky zahrnuje cenu zboží (cena kytice bez vázy -  pouze dekorace viz.  popis), přepravu (dodání) zboží, případně cenu za dobírku, vše vč. DPH.

 

5.5 Cena za zboží se řídí ceníkem prodávajícího platným ke dni objednávky. Cena kytic se řídí aktuálními cenami květin na holandských burzách. Dle sezónnosti jsou uvedeny vždy aktuální ceny, které se v průběhu roku mohou měnit.

 

5.6 Cena přepravy se řídí ceníkem uvedeným v příloze těchto podmínek. Internetový obchod počítá ceny přepravy i časy doručení sám automaticky. Kupující je povinen si cenu přepravy i čas doručení v objednávce zkontrolovat. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

5.7 DPH je účtována ve výši aktuální sazby. Fakturu na odebrané zboží lze vystavit až po zaplacení objednávky.¨

 

NAŠE FAKTURAČNÍ ÚDAJE: 

Lenka Rožcová

Čechovská 125

261 01, Příbram 

IČ: 69373884

DIČ: CZ7261051116

číslo účtu: 27-5092050277/0100

 

6. PŘEDÁNÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

6.1 Příjemce svým podpisem potvrzuje převzetí zboží a zároveň tím stvrzuje, že zboží převzal v dobrém stavu. V případě, že je zboží poškozeno (např. polámané květiny), je příjemce před převzetím zboží povinen oznámit toto poškození prodávajícímu na tel. +420 723 482 069. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

6.2 Prodávající neodpovídá za chybné kontaktní údaje příjemce ani za to, že příjemce nebyl z jakéhokoliv důvodu v přepravní lhůtě zastižen na místě určeném v objednávce.

 

7. STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

7.1 Kupující může stornovat objednávku pouze písemnou formou v podobě e-mailu zaslaného na adresu: objednavky@kytkyazdomu.cz. Objednávky lze stornovat pouze do 24 hodin před termínem doručení objednaného zboží příjemci.

 

7.2 Stornovací poplatek bude účtován ve výši 50 % z celkové ceny původní objednávky.

 

7.3 Prodávající může objednávku stornovat bez udání důvodu, avšak objednatel o této skutečnosti bude neprodleně informován.

 

8. ZÁMĚNA KVĚTIN

8.1 Vzhledem k sezónnosti květin a přímé závislosti na dovozu květin ze zahraničí si prodávající vyhrazuje právo záměny druhu nebo barvy květin ve výši maximálně 25 % oproti fotografii na stránkách internetového obchodu.

 

8.2 V případě nutné záměny vyšší než 25 %, prodávající neprodleně nakontaktuje kupujícího a bude dohodnut další postup.

 

9. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1 Prodávající se zavazuje uchovat v tajnosti před nepovolanými osobami všechny informace týkající se zboží, ceny a místa jeho dodání.

 

9.2 Prodávající se zavazuje respektovat a chránit poskytnuté osobní údaje kupujícího i příjemce v souladu se zákonem č. 101/2002 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje budou zpracovávány a bezpečně uchovávány v zabezpečeném informačním systému prodávajícího. Prodávající má právo si poskytnuté osobní údaje dostupnými prostředky ověřit z hlediska jejich pravdivosti a možného záměru, který je v rozporu s českým právním řádem, nebo zda osobní údaj nebyl poskytnut osobou nebo subjektem, kterému takové informace nepřináleží. Prodávající poskytnuté a zjištěné osobní údaje využije pouze pro úspěšné vyřízení objednávky, doručení zboží a případnou reklamaci. Kupující tímto výslovně souhlasí s předáním těchto svých osobních údajů dopravci pouze za účelem doručení zásilky.

 

9.3 Veškeré právní vztahy vznikající mezi prodávajícím a kupujícím se řídí českým právním řádem. Ve věcech neupravených jinou smlouvou nebo těmito obchodními podmínkami se uplatní příslušná ustanovení obchodního zákoníku v platném znění.

 

9.4 Obchodní podmínky mají přednost před případně odlišným prohlášením osob vystupujících jménem prodávajícího, ledaže je toto odlišné prohlášení učiněno písemně a podepsáno osobou, která je ve smyslu příslušných právních předpisů oprávněna jednat za prodávajícího.

 

9.5 Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky kdykoliv jednostranně změnit. V případě změny obchodních podmínek nabývají tyto změny účinnosti jejich uveřejněním na internetových stránkách prodávajícího. Změny nemají vliv na již učiněné objednávky.

 

9.6 Podáním objednávky kupující vyjadřuje s těmito obchodními podmínkami bezpodmínečný souhlas.

 

CENÍK ROZVOZU:

 

Pro objednávky do 2000 Kč s doručením nejdříve za 24 hodin od objednání: Pro objednávky nad 2000 Kč s doručením nejdříve za 24 hodin od objednání:
  •  město Příbram + 5 km - 49 Kč ZDARMA (Např.: Dubno, Háje, Lhota, Podlesí, Trhové Dušníky, Bohutín,...)
  • do 10 km od města Příbram - 99 Kč (Např.: Suchodol, Dlouhá Lhota, Obecnice, Třebsko, Milín,...)
  • okres Příbram - 199 Kč (Např.: Nový Knín, Dobříš, Jince, Sedlčany,...)
  • město Příbram + 5 km - ZDARMA (Např.: Dubno, Háje, Lhota, Podlesí, Trhové Dušníky, Bohutín,...)
  • do 10 km od města Příbram - ZDARMA (Např.: Suchodol, Dlouhá Lhota, Obecnice, Třebsko, Milín,...)
  • okres Příbram - ZDARMA (Např.: Nový Knín, Dobříš, Jince, Sedlčany,...)
   
 Pro objednávky do 2000 Kč s doručením za 2 až 24 hodin od objednání:  Pro objednávky nad 2000 Kč s doručením za 2 až 24 hodin od objednání:
  •  město Příbram + 5 km - 99 Kč 49 Kč (Např.: Dubno, Háje, Lhota, Podlesí, Trhové Dušníky, Bohutín,...)
  • do 10 km od města Příbram - 149 Kč (Např.: Suchodol, Dlouhá Lhota, Obecnice, Třebsko, Milín,...)
  • okres Příbram - 249 Kč (Např.: Nový Knín, Dobříš, Jince, Sedlčany,...)
  • město Příbram + 5 km - 49 Kč (Např.: Dubno, Háje, Lhota, Podlesí, Trhové Dušníky, Bohutín,...)
  • do 10 km od města Příbram - 99 Kč (Např.: Suchodol, Dlouhá Lhota, Obecnice, Třebsko, Milín,...)
  • okres Příbram - 199 Kč (Např.: Nový Knín, Dobříš, Jince, Sedlčany,...)

 

 

  • Platba - ZDARMA
  • Vzkaz ke kvěině - ZDARMA
  • Rozvoz po Praze 149 Kč

 

Zdroje:

 

Autorská práva na srdce v logu patří: Heart vector created by Freepik